راهکارهایی برای مشکلات متداول بهداشت و زیبایی
کدهای وب.عـکس های زیبا.دانلود نرم افزار.کلیپ
عـکس, ابدیت افلاین, کلیپ, اس ام اس,دانلود,اندروید,جاوا,

 پرسش: می‌توانید چند نکته برای انتخاب رنگ مویی که طبیعی به نظر برسد عنوان کنید؟

javaveb.loxblog.com
پاسخ: 
باید رنگ مو را با رنگ ابروهایتان تطبیق دهید. ابروهای شما همیشه رنگ مویی را نشان می‌دهند که روی سرتان طبیعی به نظر خواهد رسید. حتی وقتی موهایتان سفید می‌شود هم این راهنما کاربرد دارد زیرا موی ابروها معمولاً ملانین خود را از دست نمی‌دهد و درنتیجه به سرعت موها سفید نمی‌شوند.

پرسش: برای خانم‌های بالای 40 سال چه مدل مویی مناسب‌تر است؟


پاسخ: 
موهایی با فرق یکطرفه که لایه‌هایی از مو هم دور صورت را بگیرند. این مدل مو گردن را نرم‌تر و گونه‌ها را قوی‌تر نشان می‌‌دهد.

پرسش: از بین محصولات پا‌ک‌کننده پوست، مرطوب‌کننده، کرم شب و کرم چشم، بهتر است برای کدام بیشتر هزینه کنیم؟


پاسخ:
javaveb.loxblog.com برای اینکه پوستی خوب داشته باشید اصلاً نیازی نیست که زیاد هزینه کنید! انواع زیادی از پاک‌کننده‌ها و مرطوب‌کننده‌ها را در داروخانه می‌توانید پیدا کنید اما اگر می‌خواهید برای یک محصول پول بیشتری بدهید بهتر است که یک سرم آنتی‌اکسیدان‌ گران‌تر بخرید. یک سرم خوب باید غلظت بالایی آنتی‌اکسیدان در خود داشته باشید.

پرسش: آیا باید برنامه مراقب پوستی خود را فصل به فصل تغییر دهم؟
javaveb.loxblog.com
پاسخ: 
نیازی نیست برنامه‌تان را به طور کامل عوض کنید، چند تغییر جزئی کافی خواهد بود. مثلاً در زمستان بخاطر خشکی هوا، گرم‌کننده‌های داخل خانه و باد که خشکی پوست را بیشتر می‌کنند، نیاز به استفاده بیشتر از مرطوب‌کننده دارید. در تابستان، یک پاک‌کننده پوست حاوی اسید سالیسیلیک برای برداشن لایه مرده سلول‌های پوستی اضافه کنید که پوستتان را تازه‌تر کرده، چربی اضافه آن را می‌گیرد و درخششی طبیعی به پوستتان می‌دهد. دقت کنید که این پاک‌کننده بیشتر از نیم درصد اسید سالیسیلیک نداشته باشد تا پوستتان بیش از اندازه خشک نشود.

پرسش: آیا پوست نیاز به لایه‌برداری دارد؟ اگر اینطور است، چند وقت یکبار باید انجام شود؟ 


پاسخ: 
بله، اما پاسخ قطعی این سوال به نوع پوست شما و سنتان بستگی دارد. لایه‌برداری کاری است که باید در نوجوانی شروع کنید، در بیست تا سی سالگی هم ادامه دهید. بعد از سی سالگی پوست کم‌کم نازک‌تر می‌شود و نسبت به محیط آسیب‌پذیرتر خواهد بود. همچنین، آنزیم‌های طبیعی پوست دیگر مثل قبل سلول‌های مرده پوست را از بین نمی‌برد به همین علت است که پوستتان دیگر آن درخشش سابق را ندارد. در این زمان باید یک یا دو بار در هفته از کرم‌های لایه‌بردار استفاده کنید. 

پرسش: هر کاری که می‌کنم نمی‌توانم تیرگی زیر چشمم را از بین ببرم. آیا توصیه‌ای در این زمینه دارید؟

javaveb.loxblog.com
پاسخ:
 یک راه عالی برای محو کردن تیرگی زیر چشم این است که گوشه‌های بیرونی چشمتان را روشن‌تر کنید. گوشه‌های بیرون پلک را تا بالای استخوان گونه با سایه روشن کنید. اینکار باعث بازتر شدن ناحیه چشمتان می‌شود.

پرسش: سه محصول ضروری که باید در کیف لوازم‌آرایشی خود داشته باشیم چه هستند؟

javaveb.loxblog.com
‌پاسخ: 
کانسیلر، ریمل و رُژگونه ضروری‌ترین‌ها هستند. کانسیلر و ریمل به راحتی چشم‌هایتان را روشن‌تر و جذاب‌تر کرده و رُژگونه گونه‌هایتان را برجسته‌تر می‌کنند. اگر از انواع کرم‌مانند کانسیلر و رژگونه استفاده کنید دیگر نیازی به حمل کردن فرچه با خودتان ندارید. استفاده از انگشتان سریع‌ترین و راحت‌ترین روش برای انجام این روش است و مواد هم بهتر روی پوستتان خواهد نشست.

پرسش: چطور باید از بین انواع مختلف کرم‌پودر انتخاب کنم؟


پاسخ:
 برای انتخاب کرم‌پودر باید نوع پوستتان را بشناسید. مثلاً، اگر پوستی چرب داید، بهتر است از کرم‌پودر‌های پودری استفاده کنید. اگر پوستتان خشک‌تر است، انواع کرمی برای شما مناسب‌تر خواهد بود. مسئله مهمی که در استفاده از کرم‌پودر باید به آن دقت داشته باشید، تطبیق دادن پوست صورت با گردن است. پوست گردن معمولاً روشن‌تر از صورت است به همین علت بهتر است رنگ کرم‌پودرتان را با رنگ استخوان ترقوه‌ انتخاب کنید تا صورت.

..

منبع javaveb.loxblog.com


نظرات شما عزیزان:

تر دست
ساعت0:11---15 فروردين 1391
سلم دوست عزیز نظرت راجب تبلدل لینک چیست لینک کم پیچ رنگ 2 هست دوست داشتی خبر بدهپاسخ:سلام دوست عزیز لینک خودت رو وارد نکرده ای من ادرست رو ندارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط تردست